Sider

fredag den 27. juli 2012

Skoldkopper eller noget....

Det ser ud til at Frederik har fået skoldkopper, 1 1/2 uge før vores ferie. Selvfølgelig er det bedre end i ferien set fra mit synspunkt, men fra min arbejdsgiver er det jo knap så heldigt.
Jeg har heldigvis en overenskomst der giver ret til 2 barn syg dage, og så er min mor gået på folkepension, og hun vil kunne hjælpe mig lidt i næste uge.
Umiddelbart er han ikke meget hårdt ramt, men de poppede jo også først op i går. Han klør sig lidt på de store, jeg vil tro at han har 10-15 stykker and still counting.

Alexander har, så vidt jeg ved, aldrig haft det. Men tænker at han måske har været heldig, og kun meget lidt ramt af det. Vi har nemlig mange vennepar med børn, og var altid sammen med dem op til udbruddet...




Chiller til morgen tegnefilm. Der er kun blevet sovet i 6 timer i nat, så man er lidt skoldkoppe- flad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar