Sider

torsdag den 18. oktober 2012

Back in action

Der er lidt stille her....er startet op på job efter en tur i halmen og det går faktisk helt okay. Jeg fik en fed snak med min leder om fremtidsplaner - udover at de den 30. oktober prikker ca. 5 mennesker - det har forhåbentlig ikke noget med mig at gøre.... Men han har spottet hvilket slags arbejde der ville passe rigtig godt til mig, projekter.... Jeg trives rigtig godt med mål i nærmeste fremtid, og han vil kigge på ved kommende organisering om der kunne være en plads til mig hvis han ikke fyrer mig vel og mærke...

Nå men jeg har været lidt produktiv, jeg har strikket en lækker hue til min mor i brun kashmir alpakka garn. Og det er bare SÅ blødt og lækkert - jeg har ikke fået taget billede af den, men opskriften er fra Familie Journalens hjemmeside.
Og så fik jeg lidt blod på tanden med det hue strikning, og væltede op til min garn pusher for at købe mere garn så jeg kunne strikke en til mig selv. Og selvfølgelig var garnet udsolgt. Han forstod det heller ikke for de havde haft det liggende i evigheder, og pludselig havde de solgt det hele. Han viste mig en ren alpakka uld - lækker lækker - og jeg ville gerne lige prøve at mærke en ren kashmir. Det havde han. Taget hjem for 6 år siden i 25 grams nøgler til en pris af 125 kr. I den skønneste mintgrønne farve.
Han foreslog en hurtig handel - 200 gram for 400 kr. Tænke tænke tænke....meget lækkert tilbud.
Og nok garn til både hue og halstørklæde....så vupti....dankortet blev svinget og med hjem fik jeg det blødeste rene kashmir garn


Jeg glæder mig som et lille barn til at få huen på hovedet...

Udover hue og tørklæde til kollega, fik jeg også produceret en julekugle fra Arne og Carlos. Den blev helt okay, men jeg vil ikke fortsætte med det garn jeg allerede har købt. Det er for glat, og jeg kunne godt tænke mig at det fik lidt mere uld/hør struktur over sig, men Alexander kunne da se hvad det forestiller, så kuglen skal nok komme på træet


Og af en eller anden fantastisk årsag, så vil billedet bare ikke være korrekt. Jeg har roteret og gemt 100 gange, så nu bliver det bare sådan her! I kan vel godt se at det skal være en snemand ikke?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar