Sider

tirsdag den 2. oktober 2012

Snydt igen - og motorcross når det er bedst

Jah....så ændrede man lige blog navn igen, og hvorfor nu det spørger I? Jov....helt ærligt synes jeg bare at det der FRU bare gjorde mig SÅ gammel. Og da jeg kun har 5 faste læsere tænkte jeg, at det var nu der skulle gøres noget, altså inden læserne stormer til og vælter statestikken. For det skal nok komme. Jo det gør!
Jeg er ret sikker på at mine sidevisninger skyldes fejlagtige google søgninger, og om folk reelt så læser noget på bloggen eller bare tænker vorherre bevares, og skynder sig at trykke på tilbage, ved jeg så ikke.
Men hvorfor Halm i håret? Fordi navnet skal fortælle lidt om at mit liv ikke er så fint, og fordi jeg aldrig rigtig får kigget mig i spejlet og tjekket om halmen stadig sidder der. Fordi min familie og jeg bor på landet. På en gård. Med halm, hø, traktorer og motorcross....og fordi jeg godt kan lide at skille mig ud.

Anyway - så har vi kørt lidt motorcross i søndags. Sådan på den rigtige lækker måde hvor vi har stablet en lille bane på benene ude på vores mark....og nøj hvor vi har hygget os




Alexander båtter rundt på sin 4 hjulet atv, og planen er at han skal have en 2 hjulet når vi finder den rette til ham. Han har alt udstyr på, og havde da også et styrt, men det slog ham overhovedet ikke ud.
I søndags fik vi lavet lidt mere bane, og Lukas og Joakim som er gutterne på de 2 hjulede fik lov til at køre banen til. Det er rigtig rart at de kommer og laver banen, for istedet for det bliver en bane hvor der køres alt for stærkt, bliver det nu en teknisk bane. Og det er vigtigt at Alexander bliver teknisk god, hvis han skal bliver en formidabel kører. Så kæmpe tak til gutterne for at hjælpe os med projektet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar