Sider

torsdag den 25. oktober 2012

Nye maskiner

Prøv nu at se hvad jeg har forelsket mig i....

Singer symaskine Model Simple 3232

Til den nette sum af 1500 kr. på Coop.dk - jeg har længe drømt om at kunne sy bukser til drengene, selvom det nok kun er Frederik som acceptere at blive hældt ned i et par hjemmelavet (Alexander går KUN i jeans). Men nu hvor julen nærmer sig skal jeg jo også i gang med mine julehjerter, nisser og jeg har også længe ville prøve at lave tæpper, sengetøj osv. Og den gamle Major jeg har, driller bare uendelig meget. Den er arvet fra min mor. Hun kylede den i garagen fordi den konstant f..... undertråden op, og det er også det der driller mig meget nu! Man bliver VANVITTIG når den gør det for 5. gang og man kun er nået halvvejs. Det kvæler bare lysten til at fortsætte.....
Årh....altså....jeg må finde de penge et eller andet sted!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar