Sider

lørdag den 20. oktober 2012

Varmt efterår

Frederik og jeg er alene i dag. Dennis er på arbejde og Alexander har plaget sig til overnatning hos skønne farmor. Så vi hygger rigtig og da det åbenbart nærmest er sommer i dag, blev Frederik og jeg enige om at vi skulle pudse, eller rettere vaske vinduer. Det var rigtig hyggeligt, og jeg kan tydeligt huske da det var Alexander som hjalp mig. Lidt vemodigt at han efterhånden er så stor for han gider ikke være med andet end 5 minutter. Så er det kedeligt.
Anyway, når nu vejret er så skønt og tiden skal bruges så fik jeg også gjort en del klar til vinteren. Der lå en masse legetøj og flød, og der skulle omarrangeres på potter. Til sidst har vi fundet et nyt fodersted til fuglene, vi har en kæmpe troldhassel lige ved stuedøren. Så nu kan man forhåbentlig sidder og nyde pipperne når de spiser










Frederik har lige kastet sig over sandkassen, efter jeg havde ryddet op ;-)

Snart er det tid til middagslur, og så skal jeg have striktøjet frem og en god kop kaffe.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar