Sider

tirsdag den 24. juli 2012

HipHurra og efterlysning

Det var min fødselsdag i går - og lagde i lige mærke til vejret?! Godt ikke? Men bedre i dag må jeg indrømme....

Anyways så fik jeg bare BLOMSTEN som jeg har gået og sukket efter igen af min søde mand. Problemet er bare at jeg ikke kan huske hvad den hedder. Så nu beder jeg jer i Blogland og hjææælp - jeg har brug for et navn på denne smukke skabning

Navnet er lidt vigtigt for mig, for jeg vil gerne passe den som man skal. Og det er jo lidt svært hvis man ikke kender plantens navn!

Ellers fik jeg et par dejlige Ecco sandaler som min mor og jeg fandt på udsalg. Fine til kontor brug, og til en sød sommerkjole. Jeg har ikke fået taget pic af dem, men skal nok gøre det senere.
Jeg holdt ikke det store slabbarads - havde bare søde svigermor, mor og stedfar på besøg til kaffe og kage. Jeg brugte dem som forsøgskaniner - ny lagkage med jordbær- og chokoladeskum. Den blev faktisk helt fin - fik dog ikke pyntet efter hensigten. Det var svært med Frederiks små pølsefingrer som svævede hen over kagen hele tiden...


Indhold af jordbær, chokolade og flødeskum. Nemt og hurtigt og temmelig kalorierigt, men mums det var godt...

Så er der kun 1½ uge til jeg holder 4 ugers ferie. Jeg glæder mig rigtig rigtig meget, og håber selvfølglig at vejret holder, men for min skyld behøver det ikke være 28 grader i skyggen. Lidt koldere og uden regn og blæst, så er jeg helt tilfreds.

Jeg har prøvet at ligge en video af Frederik ind, men det vil ikke rigtig lykkes. Prøver lidt senere for den er bare så god. Han sidder og rocker til musik i lastbilen...

Jeg kan ikke rigtig få lov til at tage billeder af Alexander for tiden. Han er blevet meget opmærksom på hvordan han ser ud, der skal helst være lagt SEJT tøj frem, og håret skal stritte og solbrillerne indenfor rækkevidde! Jeg troede kun at det var piger som var forfængelige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar