Sider

tirsdag den 17. juli 2012

Kunne ikke lade være...

Jeg har altså en svaghed - for Friis & Co.... så da jeg i frokost pausen var en tur rundt i Holbæk City, og spottede udsalg i Neye. Ja, så skulle jeg liiige kigge en tur ind - for 2 måneder siden kom jeg til at købe denne taske




















Billedet er lånt fra neye.dk

Og dem som kender mig ved, at jeg ikke er den store pynte pige og for det meste er ret praktisk/sporty anlagt, men denne her taske - den elsker jeg. Den er så blød og lækker, lidt slasket, men perfekt til at have i hånden eller over skulderen. My favorite....og det er selvfølgelig en Friis & Co.

Nå men nu var jeg så lige en tur inde i Neye, og så selvfølgelig en Friis & Co. clutch som jeg har gået og skævet til længe. Jeg har ikke været sikker på om det er min stil, men da jeg ikke rigtig har kunne glemme den, så var jeg slet ikke i tvivl da den var sat ned til 99,-
Haps - og nu er den min!

My precious - til telefon, pung og nøgler når man liiige skal afsted og ikke har lommer til det hele eller man bare ligner en der er gravid på hofterne



Det er min fødselsdagsgave til mig selv - vi har lige bestilt ophold til Skallerup Klit Feriecenter, og blev enige med hinanden om ikke at give gaver. Men en lille ting måtte jeg nu have....glæder mig til at få brug for den :-)


Shopper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar