Sider

søndag den 29. juli 2012

Mine blomster

Indrømmet! Jeg har fået en svaghed for rosa på mine gamle dage. Jeg har ellers altid strittet imod farven til mine blomster, men jeg er jo kommet op i alderen og nu rundet "host" 27 år. Og så bor jeg på en nedlagt bondegård, men stald, båse og gammel mødding. Så bliver man nok lidt Morten Korch agtig i sine handlinger. Og så synes jeg at de rosa blomster pynter i vores gård, nu hvor vi ikke har fået kalket endnu og man skal lave slalom imellem legetøjet og ukrudtet på terrassen.

Nå men jeg ville lige vise mine rosa fund som er placeret ved hoved døren, og så den smukke buket roser jeg gik af min svigermor til min fødselsdag - og som jeg selv er nødt til at eje i min have - men hvor???







Den smukkeste og enkleste buket fra farmors have







Mit fund i Rema1000 til 79,- Den kan man kun elske, og det bedste er at jeg er god til at passe Hawaiier







Comté de Chamborde så er en historisk rose jeg fik af husbonden på vores 13 års dag. Den er heldigvis kommet sig vældig fint - jeg troede ellers at jeg havde forgivet den...
Lækker duft...




En kæmpe petunia som nærmest kvæler en pelargonie og en anden sommerblomst.

Jeg får helt havenykker lige nu - måske dagen skal bruges på havearbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar