Sider

torsdag den 19. juli 2012

Clematis...

I dette indlæg fortæller og viser jeg lidt af mine stoltheder. Det sidste billeder gik jeg rigtig og glædede mig til, og nu er tiden endelig kommet hvor jeg kan nyde min smukke clematis - og den bliver mere lilla år efter år. Mener helt bestemt at den var over i det blå da jegbkøbte den, men skidt pyt, den er smuk alligevel




ude fra haven



close up



taget inde under pergolaen



og til sidst inde fra haven

Jeg plantede to clematiser, en ved hver side, men Alexander kom sidste år til at hive den op med sin atv'er da han kørte igennem. Jeg måtte pakke "sure mor" meget langt væk, for han var simpelthen så ked af det. Så jeg sagde til ham at sådan en blomst har godt af at blive klippet ned, og i mit stille sind håbede jeg at de skud næste år. Den var revet over helt nede ved jorden, så jeg tvivlede. Men vinteren har været skånsom, og ganske rigtigt begyndte den at skyde her i foråret.
Jeg satser ikke på blomster i år, men pyt, det væsentlige er at den lever :-)

Om 2 uger har jeg 4 ugers ferie, og jeg glæder mig. Den første uge skal gå med hus og have, de sidste med hygge og Skallerup Klit Feriecenter. Det bliver dejligt....er tiltrængt efter at have været alene i 4 uger på jobbet, og Dennis knokler på sit. Og så er jeg temmelig alene om hverdagen når han arbejde fra 06 til 20-22 stykker. Men ikke klage, det kunne være meget værre. Vi kunne være syge eller være kommet ud for ulykke og det er vi 7-9-13 heldigvis ikke.

Egentlig skulle jeg kun have haft to ugers ferie, men jeg kan bare mærke på mig selv at der skal tankes mere op. Og for at kunne komme til Skallerup, måtte det altså blive 4. Jeg klager faktisk ikke!



et styks grinebider fordi mor har en and i munden (don't ask!)




torden på vej, og sikke et rabalder vi fik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar