Sider

tirsdag den 18. december 2012

Ihh...

Havde en liste på et par julegaver der lige skulle nåes - 4 stk, men kom kun hjem med 2. Lige pludselig er en simpel ting som cd'en Hits for Kids udsolgt!!! Jamen altså....den har jo været til salg i butikkerne i en evighed. Forhåbentlig kan jeg støve den op et sted. Alexander er nemlig blevet rigtig diskokonge på sit værelse, og ønsker sig en cd hvor Gangnam Style er på.... Det bliver helt rart at ens mobilos ikke bliver stjålet konstant og huset runger af Gangnam Style. God sang. Træls efter 143 ganges afspilning. Så forhåbentlig vil det for fremtiden kun være bassen jeg kan høre fra 1. salen.
Men jeg fik tøj til ungerne. Cowboybukser til Alexander, som er det eneste der kan få ham i tøjet. Med specielle t-shirts og strithår (hvis han ikke har kasket på).
Frederik er ligeglad. Han hiver bare noget op af skuffen, og så længe det ikke er strik så er han lykkelig! Hvorfor har man ikke fået børn der gider strik? Hvilket minder mig om at Alexander faktisk har bedt mig om at strikke en varm bluse til ham. I grøn og blå - eller regnbuefarver. Måske man skulle smede (læs: strikke) mens han kan huske det....

Ellers er jeg rimelig glad for at have juleferie fra fyraften i morgen. Synes lige pludselig denne her jul er meget tæt på. Ved godt at jeg har skrevet det før, men altså - det er jo den 18. december i dag og jeg mangler stadig at købe nogle gaver, og pakke en trilliard ind til ungerne. Først skal jeg dog lige finde dem - for de er gemt hos nabo og famser og garager og wv'er. Og Buller kommer snart.....så bliver der ikke meget tid til noget som helst.....andet end at pille sko, legetøj, juletræer ud af munden på ham.

Ungerne og jeg shoppede grej til ham i går. Den fedeste seng og masser af legetøj. Om det hjælper på at der ikke ryger så meget af vores tror jeg nu ikke.....men det var sjovt og hyggeligt at finde en masse og gå og glæde sig.

I morgen kan jeg forhåbentlig aflevere et tørklæde til en kollega. Mangler kun få snipper på borten....jeg glæder mig til at se hvad hun siger. Dette er strikket ½ gang større end de andre.
Og så skal jeg i gang med et nyt tørklæde, og jeg har gang i en jakke/cardigan til mig selv. Det går lidt langsomt med den, men jeg strikker på den når ungerne er tilstede for det er bare ret i lange baner! Garnet fra Garnudsalg tyder rigtig godt, og jeg glæder mig til at have skyllet spindeolien ud så det rigtig viser sig.

Havregrødsulden fra Garnudsalg - det tyder godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar