Sider

fredag den 28. december 2012

Julen 2012

Det var så det! Et styks jul 2012 er overstået hurtigere end Supermand kan flyve til Mars. Men den har været rigtig hyggelig, og fyldt med oplevelser for store og små.

Buller ankom den 22/12 og er bare en rigtig lille frækkert. Sikke en bandit vi har fået anskaffet os. Han mangler bestemt ikke selvtillid, og startede med at gø af svigers store Bullmastif. I leg selvfølgelig, men Betty er en hund på 40-50 kg, og Buller vejer vel et par liter mælk efterhånden. Så han er ikke bleg af sig. Og så er han ikke bleg for at gå ind under bruseren sammen med os andre - han er fuldstændig ligeglad med om vandet vælter ned over ham. Håber virkelig at han bliver en af den slags hunde som elsker stranden....nu hvor vi bor så tæt på vandet





Juleaften holdt vi herhjemme, og fik besøg af bedsterne og Dennis søster og kæreste. Det var rigtig hyggeligt omend tiden gik vældig hurtigt, og Alexander spurgte 112 gange om hvornår vi skulle pakke gaver op. Forståeligt.....og der var rigtig mange af dem. Drengene fik tonsvis af traktorer, vogne og andet drenge gejl. Jeg fik det lækreste Triumph undertøj, tøj fra Esprit og Peppercorn. Noget af det har jeg været oppe og bytte idag, og kom hjem med to par fede bukser som jeg glæder mig til at tage på på job. Som forresten minder mig om, at jeg pr. 1/3-13 officielt vil være ansat som jobrotations sekretær. En helt nyoprettet stilling. En stilling hvor jeg skal samarbejde med en mandlig kollega som skal være jobrotations koordinator. En mand jeg kender lidt i forvejen, og som jeg tror har masser af humor. Så jeg glæder mig rigtig meget. Der bliver rigtig meget arbejde - sikkert en del aftener foran computeren, men det gør mig intet når det er noget som er spændende.

Nå, lige et sidespring. Udover lækkert tøj fik jeg også et par fade. Jeg har efterhånden måtte smide en del ud, og nu manglede jeg altså. Fik et Le Creuset og to glas fade....skønt!

1. Juledag tilbragte vi hos famserne, og Buller fik lov til at blive hjemme! Rigtig hyggelig aften i godt selskab og sindssygt lækkert mad som sædvanlig. 2. Juledag gik med at hente min mors nye hvalp - bror til Buller, besøge søde venner og få pandekager med is og lege med togbanen som Dennis fik i julegave.

Ungerne og jeg har ferie indtil den 2/1 - og jeg synes godt nok at der er en del knald på. Frederik er ret pjevset, og jeg tror der er en forkølelse på vej. Så det er godt at vi allerede har planlagt at nytåret skal imødekommer alene hjemme. Det glæder jeg mig faktisk til. I de 14 år jeg har kendt Dennis har vi altid været sammen til stor fest med venner og familie. Men i år med ny vaps og Alexander som har fået stor interesse for krudt, er det rart bare at være os fire og kunne hellige os hinanden. Vi skal nok mødes lidt senere med søde naboer - de har også små børn så det vil være afslappet selskab.




Flad lille mand i morges....det er et sjældent syn!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar