Sider

tirsdag den 11. december 2012

Vi elsker sne

Især når der kommer så meget som der gør i øjeblikket. I går benyttede vi os af at naboen havde skrabet vores indkørsel og lavet en bunke sne midt i det hele.
Den skulle der da bygges videre på for vi skal da have en borg. En borg som Rip, Rap og Rap har i den gamle klassiker som vises i Disneys Juleshow. Så der blev slæbt sne, skovlet til armene var ved at falde af og bygget til vi var blå af kulde. Og så en lille snekamp. Vældig sjovt - vi grinte og sneboldene fløj om ørerne på os. Lige indtil det blev for mærkt, og jeg fik ramt Alexander på kinden. Det gjorde altså lidt ondt - og så var det koldt




Jeg synes at dagene går meget stærkt i øjeblikket, og julen er kommet faretruende tæt på. Jeg har ingen gaver i hus endnu, men jeg holde fri et par dage i næste uge. Så regner jeg med at få det hele klart på de par dage. Jeg har heller ikke fået lavet konfekt, og det ligner mig slet slet ikke. Det må jeg altså til at få gjort....tit er man bare blevet træt af det inden vi har nået juleaften. Sådan bliver det vist ikke i år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar