Sider

torsdag den 17. oktober 2013

Alle kneb gælder....

når det kommer til at få lidt ro i huset. Forleden havde jeg bagt drømmekage eller drommekage" som Alexander får sagt


Det er første gang at jeg har bagt den, og jeg havde nok ikke valgt den hvis ikke det er fordi Dennis har spurgt til den. Men god blev den altså - og den er jo forholdsvis nem at have med at gøre. Nå men drengene var i kamphumør, og jeg trængte lige til lidt ro i hoved og hus. Så jeg foreslog en gang bio med et stykke kage. Det blev godt modtaget....



De forholdt sig i ro i godt og vel 10 minutter....bedre end ingenting må man sige :-)

Jeg er så småt begyndt at tænke på julekalender, og da budgettet er forholdsvis lille kommer til det til at tage lidt tid at finde alle gaver. Men med lidt kløgt og kreativitet, så tror jeg nok at det skal blive godt. "Tiger" er jo som altid fantastisk at besøge. I dag fik jeg da købt Kalaha og kridttavler til dem. Lurer lidt på nogle puslespil og perle tamtam - i år må gaverne gerne give dem inspiration til at være lidt kreative. Det synes jeg ikke, at vi får gjort så meget i. Hvis jeg ikke sætter dem i gang med et eller andet når vi kommer hjem til hverdag, ender det altid med slåskampe og stritten omkring med ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar