Sider

lørdag den 12. oktober 2013

Lidt som juleaften

Så spændt er jeg faktisk på om Alexander gider gå med regnbueblusen.... Den er blevet dejlig blød efter vask, men han kan være noget så sart. Jeg har strikket den stor nok til at han kan have noget inden under - så det er en slags overtøjs trøje....eller hvad man nu kalder det

Næste projekt er en vest/undertrøje til Viktoria. Også i Blackhill Højlandsuld i skovbær farven - den er så lækker.... Opskriften er faktisk også fra Liselotte slagtenhelligko.dk og den strikkes ud i et :-) Synes meget godt om.... Overvejer om jeg skal strikke ærmer på, for den jeg lige har lavet til Viktoria kunne ikke bruges som overtøj. Og det vil min veninde gerne have, og så,skal hun selvfølgelig have det.
Ellers har jeg gang i min mors bluse og min egen cardigan ( som gerne snart må blive færdig) - jeg ønsker mig flere timer i døgnet. Nu tak....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar