Sider

onsdag den 2. oktober 2013

Teknik når det er værst

Nu har jeg op til flere gange forsøgt at skrive et indlæg fra padden, men uanset om jeg har vedhæftet billeder eller ej, så er de ikke gået igennem. ARRRRG!
Det er temmelig provokerende da jeg for det meste blogger via padden eller ajfåånen. Så jeg får ikke skrevet særlig mange indlæg, da det er nødt til at være på jobbet. Og der har jeg travlt. MEGET travlt. Og jeg ELSKER det simpelthen. Det er meget længe siden at jeg har glædet mig så meget til at komme på arbejde. Min kollega har den bedste humor - en humor der ligger lige til højrebenet og som er så meget lig min. Vi har det vældig morsomt. Så morsomt at kollegaerne nogle gange lukker deres døre fordi vi skraldgriner.
Men vi arbejder altså også. Vi har bare brug for det break engang imellem hvor vi fortæller sørøverhistorier....

På det kreative område har jeg i øjeblikket gang i en lille cardigan. Jeg er nemlig så heldig at min veninde har fået en lille nyfødt pige i pleje. Victoria er 2 måneder gammel nu, og min veninde elsker uld! Wuhuu.... Det er jo ikke ligefrem pigetøj jeg har strikket, og hold da op hvor går det dejlig hurtigt. Jeg har helt glemt hvor dejligt det er at strikke til børn! Det må jeg have gjort noget mere (når jeg er færdig med de 145.952 andre projekter jeg har oppe i hovedet.
Og så har jeg jo lovet min mor at strikke til hende. Hun har valgt en rigtig sød bluse med hulmønster, og garnet er alpaca og silke fra Drops (tror jeg nok). Det er himmelsk lækkert - og jeg glæder mig til at komme i gang. Der er jo mørke aftener efterhånden...

Billeder kommer snart. Når teknikken altså vil :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar