Sider

torsdag den 10. oktober 2013

Bliver man aldrig tilfreds

Fik afleveret babycardiganen i går - men jeg var bare ikke tilfreds med modellen. Den lagde op til raglan snit, og så alligevel ikke. Så jeg tror slet ikke at den kan bruges. Nu har jeg reserveret et tons af Lene Holme Samaøes bøger på biblioteket, og så må jeg prøve igen.
Irriterende ikke at kunne knække problemet.....og ikke særlig tilfredsstillende at aflevere noget man sådan set ikke er tilfreds med....
Overvejer en opskrift fra Garnstudio/Drops hvor man strikker ud i et - fra ærme til ærme - en fin retstrikket cardigan, som burde være over pindene ret hurtigt. Lille Victoria aka Mugge skal helst ikke gå gennem vinteren og fryse.
Og det skal Alexander heller ikke. Så hans trøje er også snart færdig. Mangler kun få striber - og regner med at hæfte ender i AFTEN! YAY...
Og så er der en smuk bluse til min mor. Kun i hulmønster, så den kommer til at tage tid, men da den bliver strikket i alpaca og silke - gør det ikke noget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar