Sider

søndag den 20. november 2011

Bla bla bla

Hold da op hvor tiden går, og jeg kan dårligt huske hvad der er sket siden mit sidste indlæg. Men jeg mindes noget med en mellemørebetændelse hos Frederik, indkaldelse til jobsamtale på onsdag, travlt på jobbet, mand på 3 dages tur til Tyskland - og så en hel masse andet.

Dog kan jeg huske at vi var til 50 års fødselsdag i går, og det var en rigtig god fest. I min svigerfamilie og vennekreds er man bare festglade, så den fik hele armen fra kl. 13.00 og vi kørte hjem kl. 01.00 og der var stadig gang i den. Jeg drak ikke alkohol, da min mor passede knægtene hjemme hos os selv. Og tro mig - det var jeg temmelig glad for at jeg ikke havde gjort da Frederik vågnede kl. 05.00 i morges :-)

Jeg er kommet lidt i gang igen med noget julegave strikkeri - kan jo ikke helt afsløre hvad det er, da modtageren læser med. Men jeg er sørme spændt på resultatet da garnet viste sig ikke at være ensfarvet, men i 3 - ja 3 farver - det chokerede mig altså lidt. Det kunne man slet ikke se på garnnøglen, og selvom det er farver som matcher....så er jeg altså i tvivl, men det vil tiden vise juleaften!

Lige nu er alle drengene (stor som små) faldet omkuld, så jeg har ro omkring mig. Helt underligt, men rart, og alligevel savner man allerede lidt selskab. Men jeg vil tage 1 times tid med strikketøjet foran tossekassen, og så vil jeg også luske i seng. I morgen skal jeg være hjemme med Frederik - han skal til afsluttende samtale i et projekt på Holbæk Sygehus. Så vi skal hygge, og nok en tur forbi Toy's R Us og få købt de sidste kalendergaver så det er overstået....
Nogen ideer til hvad man skal købe???

Rigtig god aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar