Sider

tirsdag den 1. november 2011

Nabohjælp

Vi har nok verdens sødeste nabo! Eller det vil sige, familien er ikke vores naboer, de bor et par stenkast væk, men vi anser dem stadig for at være vores naboer.
Hun er skadestuesygeplejerske, og behøver jeg sige at vi har haft brug for hjælp et par gange??? Senest med min klumpe dumpe fod - og nu er det blevet pay-back time. Så istedet for at købe en blomst eller en flaske vin, vil jeg sy nogle julehjerter til dem. Jeg nulrede lige ind i Stof2000 i min frokost pause og faldt bare lige over de her stoffer


Så jeg tænker at jeg vil sy et fedt hjerte i hvert slags stof, når jeg skriver fedt, mener jeg at de skal stoppes rigtig godt til. Jeg kan nemlig godt lide at hjerter har lidt volumen, og snoren bliver nok noget jutesnor for at få lidt råt ind over. Glæder mig helt til at komme hjem til maskinen....
Røg lige over Tiger og fik smidt lidt juletape, små svampe til kalenderlysdekorationen, lidt kalendergaver.....det er altså, til tider, en genial butik.
Netto har i denne uge glimmerlim, og jeg købte guld, sølv, blå og rød - tænker at de kan bruges på gavemærkater og på kalenderlysdekoration. Åhh...jeg elsker bare det her juleri :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar