Sider

onsdag den 2. november 2011

En dårlig mavefornemmelse

I dag havde vi en tid til Alexander på Holbæk Sygehus. Han har problemer med at den ene sten i pungen "smutter" op engang imellem, og det gør lidt nas. Desuden er han næsten altid øm ved lysken. Så vi var kaldt ind til børneambulatoriet i dag, og blev tilset af en kvindelig læge. Hun mærkede efter om begge kugler var der, og SURPRISE det var de! Det vidste jeg jo godt - de skal bare blive dernede istedet for at fise op i "kanalen" og gøre min dreng ondt.
Nå, men hun ville ikke gøre mere end det, end at hun nu ville lave en henvisning til Urologisk afdeling hvor de så skal vurdere om han skal opereres!!! I don't like....
Jeg havde håbet at man, som jeg blev enig med vores fantastiske læge om, ville prøve at give hormoner så stenen vokser og den så ikke kan smutte op. Men NIKS BIKS NEJ - lægen så fuldstændig underlig ud da jeg spurgte om det ikke var det vi skulle i gang med.
Så nu har jeg lidt ondt i min mave - for jeg er bange - bange fordi min lille dreng måske skal OPERERES....det har jeg det altså svært ved!

2 kommentarer:

  1. Kan sætte mig SÅ meget ind i dine tanker!!! Vi var afsted med Jacob (den mindste) hans den ene er ikke kommet rigtigt ned (egen læge kunne få den frem, det kunne de ikke på Viborg i fredags - så nu venter vi også på endnu en kontakt :o(.

    Er ikke så god til sådan noget. Synes også at vi har haft vores. Begge drenge har fået dræn i (den store endda MANGE gange)... Øv, øv :o(

    SvarSlet
  2. Øv med Jacob. Det er jo heller ikke til at vide om hvad der så skal ske hvis den ikke vil blive nede. Og det er synd for de små. Jeg kunne mærke på Alexander (5 år) at han var meget genert over at skulle "vise den frem". Det er heller ikke rart...

    Bare vi (og børnene) kommer igennem det helskindet. Lad mig da endelig vide hvad der sker med Jacob...

    SvarSlet