Sider

onsdag den 30. november 2011

Det vrimler med slanger

Her i huset er der nu blevet produceret 4 stk. slanger. Jeg har vist de første to som drengene får den 12. december hvor vi drager til det MØRKE Jylland på badeferie (glæder mig enormt, men tilbage til slangerne). Nu har jeg så færdiggjort to til venindens dejlige unger, en blå og en rød. Jeg kan mærke at jeg bliver bedre, men hovederne har godt nok drillet mig temmelig meget. Synes dog at resultatet er blevet fint (se lige bort fra rod - tak)





Jeg vil kaste mig på sofaen - en hovedpine ligger og lurer og har drillet mig siden i søndags. Jeg har været forkølet on/off de sidste to måneder, og det sætter sig altid i alle "hulerne", og det giver bare en ond hovedpine. Så jeg vil lægge mig og have lidt ondt af mig selv ;-)

God dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar