Sider

onsdag den 2. november 2011

I did it :-)

Frederik og jeg havde lige et par timer alene i går aftes, og så stod den på hygge ved bordet. Han læste Bog&Idé katalog og spiste æble, og jeg fik mig en kop julethé fra Tiger og scannede det nyeste "Hendes verden"


Efter putning kløede det så meget i mine fingre, at jeg straks måtte kaste mig over mit nye syprojekt: Julehjerter til naboen....og det gik faktisk helt okay. Jeg synes at de blev søde, men er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan lide jutesnoren. Måske et bånd ville være sødere? Hvad synes I?




Og mine damer og herrer, må jeg præsenterer......resultatet:



Temmelig tykke, men det synes jeg er charmerende ;-)




Og så skulle de selvfølgelig pakkes fint ind med et kort (selvfølgelig med en engel - hun er jo vores engel hende sygeplejersken).


Jeg hyggede mig rigtig meget, og aftenen gik bare SÅ hurtigt. Jeg elsker at lave gaver til andre, og håber da at jeg rammer plet hos den søde familie som jeg fortalte om i sidste indlæg. Dennis lavede bil/traktor/et eller andet, og jeg gider bare ikke se fjernsyn en hel aften. Så det her syning er helt perfekt til mig - sikke man kan trylle, og hvor er det fedt at gå ind i en stofbutik og gå og udvælge stoffer. Man behøver jo ikke mere end ½ meter af lidt forskelligt, og så kan man gå hjem og nusse løs.

I sidste indlæg viste jeg den færdig vimpelranke, men på billederne kunne man ikke se farverne ordentligt. Jeg fik taget et billede i går, og her er farverne meget mere tydelige


Rigtig god dag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar