Sider

fredag den 27. maj 2011

Dejlige blomster

Jeg ELSKER blomster - alle slags blomster faktisk. Hver gang jeg er ude at handle, skal jeg lige hen og snuse i blomsterafdelingen. Økonomien er ikke altid til at der kommer noget med i vognen, men man har jo lov at drømme lidt.
Jeg fik denne smukke hortensia af Kristine og familie da de var på besøg i weekenden - kønnere bliver det da bare ikke

Den skal helt klart ud i haven så jeg kan få glæde af den de næste mange år. Farven får jeg nok ikke lov til at beholde, men den er jo blevet foreviget nu.

Jeg plejer altid at gå amok i sommerblomster, men i år har jeg behersket mig rigtig meget. Jeg faldt over et knald tilbud i Brugsen i Asnæs for et par uger siden, hvor de solgte 3 kasser sommerblomster for 75 kr. I LIKE.... jeg købte dog kun Flittig Lise i lyserød og hvid. Der var ikke så meget tilbage - men det mundede ud i disse krukker - sammen med hvide Bacobaer fra Spar


UPS - der er vist noget ukrudt som har sneget sig ind på fliserne....jeg glæder mig meget til at vi har fået malet huset. Det er ikke ret pænt lige pt - men det bliver det en dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar