Sider

fredag den 13. maj 2011

Færdig...

med det halve minikongerige. Det ligger nu til tørre, og jeg glæder mig så meget til at mærke garnet når det har været skyllet op. Umiddelbart var jeg lidt forbeholden da jeg strikkede tørklædet, men nu hvor det er vådt er det bare blevet SÅ blødt.
Det er jo nærmest som juleaften :-)
Jeg skal nok ligge et billede ind af det færdige projekt - nemt at strikke, og kunne godt have været færdigt før hvis ikke vi var rendt ind i så meget sygdom. Måske en god gaveidé.....

Nu skal jeg så i gang med Projekt mor- altså sjalet i anemonemønster som jeg stadig mangler en del på. Hun har sikkert allerede glemt at jeg er i gang med at lave det til hende ;-)

Frederik og jeg har slået græs i dag - det helt - over et par gange, men jeg er godt nok ødelagt i armene af kun at styre med en arm. Frederike hyggede sig gevaldigt, sad bare og kiggede på sagerne, og vendte en gang imellem hovedet op til mig og smilte, eller gav sig besyv med på slåningen. Det var rigtig hyggeligt - vi manglede dog storebror til at hjælpe, men han må være med næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar