Sider

mandag den 9. maj 2011

Ny konkurent

Jeg har fået en ny konkurent - min kære husbond har fået sig en ny legekammerat - og den er svær at hamle op med....

Her er den:

En traktor!!!! Det kan jeg bare ikke hamle op med - selvom jeg lokker med nok så mange lækkerier, så er Dennis og Alexander bare forelskede i deres nye Landini.
De skal pløje, harve og hvad det ellers hedder, på al den jord de kan komme i nærheden af ;-) Drenge og deres legetøj...

Jeg er gået i gang med årets første sommer grød - jordbær/rabarber og tænderne løber allerede i vand ved tanken :-) 





Jeg var også et smut på planteindkøb i dag, men fik kun købt nogle blå/lilla stenbeds planter. Jeg håber at det kan motivere Dennis til at få lavet mit bed færdig. Nu begynder det nemlig at klø lidt i mig for at få blomster i haven. Jeg vil prøve at indrette bedet så man kan plukke blomster fra forår til efterår, men jeg har ikke sat mig fast på nogle blomster endnu. Elsker bare en frisk buket fra haven.....lige nu er det hvide syrener der kan plukkes. De er bare så skønne - en skam at de ikke blomstrer hele sommeren.

Frederik i sejt outfit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar