Sider

onsdag den 18. maj 2011

Nyt navn og leg

Jeg har skiftet navnet på blog adressen. Jeg har nemlig lidt svært ved at identificere mig selv som fru Berdakewitsch. Dem er der en masse af i familien, og da Munch er mit fødenavn har jeg det altså bedre med det. Så nu er det ændret.....men kun på bloggen :-)

Alexander og jeg har lavet hule i dag. Jeg havde klippet en masse grene af en busk som skal væk, og han spurgte jeg ikke ville lave en hule til mig. Selvfølgelig.....først i bedste bonderøvsstil med at stille de store grene sammen som en tipi, men det gik bare slet ikke. Så kom jeg på at vi jo kunne tage legetårnet i brug.....og som kom der det her resultat:


Det var bare så hyggeligt at sidde derinde og snakke om alt muligt. Selv hundene vimsede rundt om hulen hele tiden, og belejrede os nærmest inden i 

 Vi plantede også lidt blomster for hyggens skyld - lidt piget men indtil videre har Alexander ikke noget imod det :-)

 Alt i alt en hyggelig dag, og jeg fik tilmed en rigtig god idé med indretningen af vores første sal. Vi har jo 4 værelser ovenpå, og pt er kun 2 i brug. Jeg vil samle drengenes senge i et værelse, og lade dem sove sammen når Frederik er klar til det. Det miderste værelse skal så være "Drenge værelset" med sofa, fjernsyn og legetøj.
Dennis har altid gerne ville have at Alexander skulle have fjernsyn på værelset, men det er jeg lidt imod da jeg ikke mener at søvn og tv-kiggeri skal mixes i den alder. Derfor tænker jeg, at de kan få et hygge værelse ved siden af, hvor de også kan være sammen med legekammerater. De går nemlig ALTID ovenpå, og legeværelset er nedenunder, men bliver faktisk ikke brugt (det kunne jeg godt tænke mig at bruge til tøj værelse for os alle sammen).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar