Sider

lørdag den 16. juni 2012

Bakketur


Nå men vi skal på Bakken i dag! I regnvejr og gummistøvler...
Det er en tur som er arrangeret af Odsherreds Vognmandsforening, ellers tror jeg faktisk godt at jeg kunne nære mig og blive hjemme.
Alexander kan ikke helt finde ud af Bakken - for "hvor høj er den mor?" Jeg har prøvet at forklare at det er ligesom Tivoli, men ordet Bakken kan han bare ikke kæde sammen med Tivoli. Det kan man jo egentlig godt forstå.....

Hmm....jeg har faktisk ikke noget regnetøj.....så må vi jo håbe at DMI tager fejl - det er jo sket før ;-)

Herunder et lille billede af Frederik da vivar til dyreskue i Roskilde sidste weekend. Der var vi også væbnet til tænderne med plastik i alle variationer -men regn kom der så ikke så meget af





Nuser lille fyr efter min mening!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar