Sider

søndag den 17. juni 2012

Søndag for mig selv

Det gik super godt på Bakken i går. Vi var vildt heldige med vejret, og der kom kun et enkelt skyl men vi var hurtigt i ly. Ungerne hyggede sig, og Dennis og Alexander fik prøvet rigtig mange ting, inklusiv rutschebane og Ulven - de var dog lidt vilde for Alexander. Vi har fået det sjoveste billede fra Rutschebanen. De er altså guld værd.

Jeg har smidt mig på sofaen efter rengøring oven på. Har ondt i lænd/ryg i øjeblikket, så mine planer om havearbejde må jeg lige udskyde lidt. Vildt irriterende når jeg nu har en masse ting jeg gerne vil lave - men så ser udsigten sådan ud (er nemlig alene hjemme)




Jeg har lånt bøger på biblioteket, og læser i øjeblikket Claus Dalbys "Bonderoser og pæoner". Sikke nogle skønne billeder....
Så tv'et kører, hæklenålen er på arbejde og der indtages Rittersport :-)

God søndag derude!

Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar