Sider

tirsdag den 5. juni 2012

Chokolade fjæs

Vi holder fri i dag - institutioner har lukket i vores kommune, så det var en oplagt chance til at have lidt efterårs hygge.
Vi har indviteret en legekammerat fra børnehaven hjem, Alexanders bedste ven. En smadder sød lille fyr, som bare er glad og sjov at være sammen med. Hvis vejret arter sig, regner jeg med at vi skal en tur i skoven. Så kan de få løbet noget af al den krudt af som de samler sammen i løbet af natten.

Jeg bagte boller i går, og de var et hit fordi de ikke er grove. Jeg fik dog sneget nogle havregryn i, og med Nutella på toppen så glider de ned med velbehag

Fotografering er ikke altid et hit....

Nutella fjæs med grin på...

Jeg har genforelsket mig i hawaii blomsterne, og jeg faldt over det skønneste eksemplar i SuperBrugen her forleden. Der er kommet en ny sort som hedder Long life, og det betyder at de blomstrer i flere dage og ikke bare en dag som man er vant til. SUPER lækkert, da jeg lige har vinduerne de kan trives i


Jeg skal helt klar have fat i en pink til mine andre vinduer...


Nå - drengene kalder eller det vil sige at de er ved at slå hinanden i hjel, så jeg må heller lige løsrive mig. God grundlovsdag derude...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar