Sider

søndag den 3. juni 2012

Stille men stædigt

Siden starten af april måned har jeg langsomt og uden markante ændringer tabt 6 kg. Jeg synes dog ikke at jeg kan se det må mig selv, men de første par kilo er vel også vand. Jeg har ikke givet mig selv restriktioner, men tager blot mindre portioner og lader være med at spise hvis jeg ikke er sulten. Dog er jeg nødt til jævnligt at stabilisere blodsukkeret, så det er ikke sådan at jeg går en dag uden mad - det kan jeg slet ikke. Og jeg har spist chokolade, og prøvet at følge et mindre kalorie regnskab i en app. Så har jeg et bedre overblik over hvad der virkelig koster, og hvor nemt man egentlig spiser alt for meget. Nå det var lige lidt sundhedssnak (vi nævner ikke den pose slik jeg åd mens Frederik sov til middag)! Alexander har crashet hos farmor hele weekenden, og det lød ikke til at han har tænkt sig at komme hjem før han bliver gammel;-) Jeg kan godt blive lidt misundelig, kunne godt bruge lidt hygge hos en bedste hvor der bare bliver kræset om en..... I går tog mor, Frederik og jeg ind til min søster og vi hentede mormor, og så var der ellers dømt hygge. Det ærgrer mig tit at min søster bor en times kørsel væk. Man får ikke set hinanden spontant, og jeg er bare elendig til at snakke i telefon. Men vi fik hygget og det var en dejlig dag. Nu vil jeg fortrække til køkkenet og lave enchiladaer med ost - ny opskrift så jeg kan ikke fortælle om den er god ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar