Sider

fredag den 15. juni 2012

Bestået

Og det var lige hvad jeg gjorde - så nu kan jeg kalde mig selv kommunom (?). Ikke særlig fancypancy, men uddannelsen kan i disse dage sidestilles med en merkonom, bare indenfor det offentlige. Så det er vist meget godt, eller nowet....

Jeg fik fin fin gave fra teamet. En lille goodiebag med friskmalet kaffe, summerbird chokolade mumsfransk nougat mums og lakrids.  SUPER sødt af de dejlige tøser.
Min skønne skønne svigermor, bedre kendt som famse, forærede mig en kasse fyldt med lavendler. Jeg havde et par dage forinden fortalt, over en kop kaffe, at mine planer nu var at plante en masse lavendler langs med vores hus. Og da lavendler er hårdføre, skulle være nemme at lave stiklinger af, tiltrækker sommerfugle og dufter - ja så var valget nemt. Men det havde famse så lige opsnappet, og i stedet for at købe en dusk som man kun har glæde af en uges tid, ja så blev det til de dejlige planter. Jeg glæder mig rigtig meget til at få plantet den i weekenden - tusind tak famse - jeg ved at du læser med her. Du er en super skøn svigermor!

Da jeg kørte hjem fra min eksamen i onsdags, kunne jeg ikke snige mig forbi min lokale planteskole pusher. Så jeg måtte lige dreje af ved Audebo Planteskole, og forære mig selv to super smukke silkepæoner. Jeg har meget længe gerne ville have den staude, men da jeg ikke har kunne fionde ud af hvor den skulle placeres, har jeg aldrig fået købt den. Men NU gjorde jeg det så, købte en i sart rosa og en i rosa, og jeg tror at jeg har fundet stedet til dem. Jeg vil jo gerne kunne se dem fra stuen, men de skal også have de optimale forhold. Så jeg er stadig lidt i tænkeboks, men nu er der ligesom deadline på ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar