Sider

fredag den 29. juni 2012

Regn, regn, regn

Det er jo ikke særlig meget regn som kommer i øjeblikket - slet ikke her i Vig.....eller også kom der temmelig meget. Så meget at vores terrasse i gården nu er lavet om til pool - så anybody wants to go for a swim? Muligvis med et stænk af kloakvand....fra sepperen! Men hey, vi skal vel alle have lidt skidt :-)

Se venligst bort fra legekøretøjer og ukrudt som maser sig op allesteder - jeg sværger, det  er kommet i løbet af natten!

Dennis og Alexander tog sig lige et par løbeture i regnen, det så vældig hyggeligt ud, og jeg overvejede da også at følge trop - meeeen den fornuftige voksne kvinde snakkede højest på min højre skulder. Og jeg skyndte mig istedet at hente videokameraet :-) Det er guld til vi bliver gamle og grå!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar