Sider

fredag den 1. juni 2012

Shopping

I går købte jeg en ny pung til Dennis, den han har er ved at være godt slidt så jeg ville gøre noget godt for ham. Så jeg gik i Neye i Holbæk, og fandt efter mange spekulationer en pung. Fik den fint pakket ind, og glædede mig til at forære ham den om aftenen. Han fik den så, men tror I at han vil have en ny pung? Næh nej, den gammel fejler ingenting, bortset fra hul og slidte kanter. Så han gav mig den tilbage, med besked om at så,kunne jeg da købe noget til mig selv!!! Ja se, det behøver han jo ikke sige to gange. Resten af aftenen, og natten, brugte jeg på at finde ud af hvad jeg ville have. Det er jo ikke hver dag at man får at vide, at man bare kan købe noget til sig! Endelig blev der fyraften i dag, og jeg ræsede ned i butikken med tankerne på en blå shopper fra Gianni...efter 1 time i butikken kom jeg så hjem med denne Friis og Co Den er super blød, og jeg var ret betænkeligt i forhold til farven, men med en hvid iPad i hvidt cover - ja så skulle min taske også være hvid/cremefarvet. Dennis har ikke set den endnu - han er taget til udlandet eller Jylland om man vil, for at deltage i et veteranløb med en slamsuger! Alexander sover hos farmor, så Frederik og jeg fester helt alene i huset. Han er allerede faldet i søvn kl. 19 - så nu skal jeg nyde en aften helt i fred, hvis han altså ikke kalder som han plejer. Indlægget er mit første fra padden, og det er jo fantastisk nemt at skrive, men jeg kan ikke se om linket virker, så det håber jeg at det gør. Jeg tror at padden kommer til at spare computeren for meget arbejde ;-) Computeren herhjemme bliver mest brugt til surf, og det er jo væsentligt nemmere på padden.... I morgen skal min mutti og jeg til den store stad, nærmere betegnet Dragør og besøge søster og momsemor. Det bliver super hyggeligt - måske vi kommer en tur i Fields. Man kan jo ikke lade være når man alligevel kører lige forbi ;-) Måske vi ses?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar