Sider

torsdag den 8. november 2012

Endelig varme på hovedet

Så blev jeg endelig færdig med min hue som er strikket i det blødeste cashmere garn i en super lækker mint farve.
Billedet er vildt elendigt og uden model - det skal jeg nok lave om på, men ville bare lige vise den hurtigt


Det er en pose/baggy model og den sidder rigtig godt. Vildt blød og bestemt pengene værd....

Jeg har fået to nye bestillinger på tørklæder, så nu har jeg bestilt garn hos min ynglings Rasmilla, og skal i gang inden julen kommer for tæt på. Jeg ved at der er muligvis 2-3 andre som også vil have tørklæder, håber lidt på at de måske kunne blive lokket til andre modeller, da man godt kan gå lidt "død" i den samme model. Men det glæder mig at se at folk bruger dem og er glade for dem....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar