Sider

torsdag den 29. november 2012

Garnudsalg

Jeg har før købt garn hos Kenneth i internetbutikken garnudsalg. Endnu er det ikke rigtig blevet forvandlet til noget - det er chunky bomuld i hele coner, og jeg går og kredser om det hele tiden. Den rigtige opskrift har bare aldrig lige været der.

Nu har jeg så forelsket mig i en assymetrisk jakke fra Garnstudio - nemlig denne model


Jeg kan godt lide det lange look, og der er masser at gemme sig i på en kølig dag på kontoret. Så jeg har nu bestilt det, efter sigende i blogland, lækre Blackhill højlandsuld i farven havregrød. Jeg havde kig på både blå og grøn, men blev tilsidst enig med mig selv om at denne jakke skulle kunne passe til det meste. Så det blev altså en fin grå farve. Jeg har ikke prøvet garnet før, så jeg er meget meget spændt, og det er jo rigtig rigtig billigt - 500 gram for 165 kr. Det fåes ikke billigere....


 Havregrød Højlands lammeuld

Når jeg nu svingede bestillingsmusen hen over skærmen, måtte jeg altså og så lige eje lidt af farven skumbanan

Skumbanan Højlands lammeuld
Som nogen måske husker gik jeg jo ivrigt i gang med Camomille her men jeg er bare aldrig kommet videre med det. Måske på grund af en del bestillinger på Rasmillas tørklæde, måske fordi jeg alligevel blev lidt i tvivl om farven. Så nu prøver jeg at få den flotte malabrigo lace sauterne (gul) passet sammen med skumbanen istedet. Jeg kan godt lide gul, men sammen med den hvide synes jeg egentlig at det mest lignede et æg!!! Og så mistede jeg lidt modet på det....
Så nu må vi se - glæder mig i hverfaldt til det lander så jeg kan føle på det :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar