Sider

fredag den 23. november 2012

Tæt på målstregen...

Der arbejdes på højtryk i øjeblikket. Jeg blev jo opsagt fra min stilling i slutningen af oktober måned pga besparelser i organisationen. Nu er der måske udsigt til at der kommer en pose penge i forbindelse med et andet projekt, og ledelsen er opsat på at håndplukke mig til en ny stilling. Det hele kommer an på hvad økonomiudvalget beslutter onsdag den 28. november.
Jeg har overhovedet ikke sovet i nat. Overbossen stak hovedet ind lige før fyraften i går og sagde at han mente at chancerne var rigtig gode. Det er ikke særlig tit at det sker. Han er en meget meget travl mand. Men han gav sig lige tid til at spire et lille frø af håb.
Jeg er så spændt. Tør ikke forvente det. Men hvor er det rart at vide at de alligevel prøver at få plads til mig. Og tilmed i en stilling hvor jeg selv kan få lov til at være med fra checkpoint zero. Perfekt. For jeg er iværksætter og meget projektorienteret. Det bliver spændende....

I aften skal vi hjem og besøge Buller. Han er nu 4 uger gammel, og maser, gør, knurrer og alt det end sund lille hvalp skal kunne. Det bliver sjovt at se ham, og endnu mere glæder jeg mig til at besøge "mor og far". Vi skal nemlig hygge med gløgg og kanonkugler, mens ungerne ser Disney med hænderne nede i en slikspand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar