Sider

mandag den 19. november 2012

Stjerner

Det er bestemt ingen hemmelighed at jeg forbinder julen med nogle bestemte ting. Og det første tegn på jul her på Lindegården er vores julestjerner i vinduerne






I al den tid jeg kan huske, havde mine forældre julestjerner i vinduerne, og det har jeg selv haft siden jeg flyttede hjemme fra. Jeg bliver så glad og fyldes med minder lige så snart de kommer op - midt i november måned! Jeg kan ikke lade være....

Jeg er ikke rigtig kommet i decideret julestemning endnu, er faktisk gået udenom jule-tam-tam hylderne i butikkerne. Føler ikke rigtig for det endnu. Sikkert pga min usikre jobsituation. Forhåbentlig kommer det snart til mig, for jeg elsker julen, og denne jul bliver ekstra speciel fordi begge unger nu forstår meget mere, og fordi Buller kommer hjem til os. Buller er vores lækre hvalp som vi får den 22.12




Helt speciel med et hvidt øre, og et sort øre.....tyk og blød. Ham kan man da kun elske...

Jeg har fået syet stofslangerne til de indlagte børn, mangler kun øjne og den sidste lukning. Og så er de klar til afgang til frejvald.com (hvordan linker man fra iPad i Blogpress?)

I øjeblikket er jeg temmelig mørbanket. Dennis moster har fået lokket mig med til Zumba og noget tortur der kaldes Body+. Jeg skal da lige love for, at jeg har fundet de muskler jeg troede var forsvundet. Og et par dage føltes det som om at mine arme var faldet af. Men de er her altså stadigvæk....tror jeg i hvert fald...

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar