Sider

søndag den 25. november 2012

Slangerne er på vej

Så fik jeg færdiggjort de to slanger som jeg skal sende til Mette Frejvald. De gives som sagt videre til indlagte børn på OUH, og jeg er rigtig glad for at jeg tilmeldte mig. Næste år vil jeg hækle de søde dyr som jeg først havde tænkt mig. Jeg er sikker på at bøde små nuttede dyr kan sprede lidt glæde... Men her er de så - de skøre slanger med klokke i halen og i regnbuefarver













Frederik og jeg har været alene hele dagen, og jeg skal da lige love for at der bliver leget med traktorer








Jeg benytter chancen for at strikke lidt på endnu et tørklæde til en kollega. Det skal være i grå nuancer og jeg tror at det bliver rigtig flot. Det skal være lidt større end de andre....



- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Kære Libbie. De var bestemt også et hit hos mine drenge. Det var ret svært at forklare at det ikke var til dem, så jeg må nok lave et par til under juletræet ;-)
    Men vigtigst af alt, gav de mig en god følelse af at have bidraget til et fantastisk formål....

    SvarSlet
  3. Arg...min søn fik slettet din kommentar Libbie.... Det er jeg ked af men en nysgerrig 6årig kan pille ved hvad som helst...

    SvarSlet